• OMX Baltic−0,73%307,27
  • OMX Riga−0,31%867,16
  • OMX Tallinn0,00%2 078,3
  • OMX Vilnius−0,57%1 202,79
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 1000,71%8 778,56
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,23
  • OMX Baltic−0,73%307,27
  • OMX Riga−0,31%867,16
  • OMX Tallinn0,00%2 078,3
  • OMX Vilnius−0,57%1 202,79
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 1000,71%8 778,56
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,23
  • 31.10.14, 19:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft vallandab suure osa reklaamimüügi osakonnast

Ananüümsed allikad on Business Insiderile vihjanud, et Microsoft on vallandamas suurt osa reklaamimüügile suunatud üksusest.
Microsoft
  • Microsoft
  • Foto: Bloomberg
Ettevõttes toimuvad reklaamiosakonna vallandamised mõjutavad töötajaid USAs, Suurbritannias ning teistes globaalsetes kontorites, mis on seotud reklaamide müümisega MSN-i, Bing-i, Xbox-i, Outlook-i ja Skype'i.
Allikate sõnul on Microsofti müügimeeskonna koondamislaine üks suurimaid Microsofti ajaloos, mõjutades kuni 18 000 töötajat üle maailma.
Microsofti kõneisik kommenteeris Business Insiderile koondamisi järgmiselt: “Me oleme teinud veel ühe sammukese lähemale lõpetamaks ligi 18 000 inimese koondamised, millest esmakordselt räägiti juulis. Tänane tööjõu hulga vähenedamine toimub erinevates üksustes ning erinevates riikides.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tehnoloogiauudiste veebileht CRN.com teatas selle nädala alguses, et Microsoft on sulgenud ülemaailmseid kontoreid ja laiali saatnud meeskondi, mis tegelevad tipptasemel reklaamifirmadega suhtlemisega.
Microsofti reklaamimeeskonna juhtkond, mida juhib Frank Holland jääb aga koondamisest puutumata.  
Eelmisel aastal kuulus ettevõttele kõigest 2,45% globlaasest reklaamiturust, selgub eMarketeri andmetest. Turgu juhib Google 31,92% turuosaga ning talle järgneb Facebook 5,82% turuosaga. 

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele